laupäev, 29. aprill 2017

Väike võit


Saavutasin, et mu tütar soovis rohelist smuutit* terve suure tassitäie. Selles rohelises smuutis oli spinat, pirnipüree, banaan, kodune õunamahl ja vesi (äkki pooleks mahlaga?).

„Kui tore, et sulle maitseb roheline smuuti. Ma arvan, et roheline annab sulle jõudu teha rohkem neid asju, mida sa armastad!”
„Siis ma saan süüa rohkem rohelist smuutit!”

Naersime tükk aega. Nii tore, kui lapsel (parandus: 15-aastasel noorel) on samasugune huumorimeel kui mul endal. See on vastastikuse mõistmise alus.

* Punased smuutid on meil ammu menüüs olnud, kuid lastele ei ole seni sobinud, et ma sinna väikseimagi lehekese rohelist lisaks. Tegelikult ei meeldi ka mulle endale, et smuuti sees on punased ja rohelised toiduained koos, sest värv läheb inetuks ja maitse muutub ka minu jaoks liiga omapäraseks, seepärast teen neid pigem eraldi.
Smuutidest pajatan veidi pikemalt siin.

TJT

Kommentaare ei ole: